Tobi u Alex 1Musiker kurz vorgestellt:

 

Name: Tobias Wülbeck (li.)
Mitglied seit: 2013
Instrument: Horn
Lieblingsstück bei der TMK: „Wir Musikanten"
Lieblingsgetränk: „Derf ned vü trinken, einfoch Wosser."
Hobbys außer Musik: „Jo, Sport hoid."
Was ich schon immer dem Kapellmeister sagen wollte: „Eigentlich nix, oba er mochts recht guad und soid so weida doa."
Ausrückungshighlight des Jahres: „Keine Ahnung, do bin i gonz ehrlich."
Warum hab ich mich für die TMK Koppl entschieden: „Weil ma des Musizieren einfach Spaß macht."

 

Name: Alexander Groß (re.)
Mitglied seit: 2013
Instrument: Trompete
Lieblingsstück bei der TMK: „Zur Zeit "Katharinen Polka" und "Simon and Garfunkel", eigentlich des gonze Programm, des ma beim Konzert spün."
Lieblingsgetränk: „Sprite"
Hobbys außer Musik: „Des is schwierig....wos gibt´s....vielleicht Lesen und Sport."
Was ich schon immer dem Kapellmeister sagen wollte: „mhh....das ma mit da Prob vielleicht a bissl früher anfangen, damit i nochan a nu zum Wirt geh kon."
Ausrückungshighlight des Jahres: „Wos gonz cool woa, woa da Fuaßboi Cup, außerdem die Konzerte und Erntedank."
Warum hab ich mich für die TMK Koppl entschieden: „Da Wolfgang woit, das i scho früher kim.....und nochan hod da Winni so oft gfrogt, won i kim,...don hob i ongfonga."